INSTRUCȚIUNI PRIVIND TRANSMITEREA DOCUMENTAȚIILOR ÎN VEDEREA ANALIZĂRII ȘI AVIZĂRII ÎN CADRUL COMISIEI ZONALE A MONUMENTELOR ISTORICE NR. 5 – IAȘI
În vederea analizării și avizării documentațiilor în cadrul ședințelor Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice nr. 5 – Iași, care se vor desfășura on-line, acestea se vor transmite în format electronic și letric (în baza prevederilor Instrucțiunii 1/2020 publicată pe adresa web a Ministerului Culturii: http://www.cultura.ro/directia-patrimoniu), după cum urmează:
- în format electronic, la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Documentația poate fi transmisă în fișier individual, arhive format zip sau prin intermediul site-urilor de transfer, dacă au dimensiuni mari.
2. în format letric, la adresa str. 9 Mai, nr. 33, et. III, cod poștal 600066, municipiul Bacău, județul Bacău – Direcția Județeană pentru Cultură Bacău
IMPORTANT!!!
- cererile vor fi înregistrate după completare (se vor bifa căsuțele care să ateste că dosarul obiectivului cuprinde toate documentele specificate în cerere), precum și calcularea taxei aferente.
- pentru a facilita transmiterea și studierea documentației de către membrii comisiei, atât cererea cât și documentația se vor transmite în același e-mail.
- ne rezervăm dreptul de a nu transmite membrilor Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice nr. 5 – Iași documentațiile incomplete.
- documentația va fi prezentată într-un singur fișier în format PDF, ordinea documentelor va fi cea din formularul de cerere.
- pentru fișierele care sunt prea mari pentru a fi transmise prin e-mail, acestea se vor transmite prin transfer.
- nu se acceptă documentații prezentate în mai multe fișiere (sunt dificil de transmis și acestea nu ajung în ordinea cerută de formularul de cerere).